Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

fredag 2. september 2011

Wallstickers

I dag har jeg bestilt wallstickers, til stuen, gangen og prinsesserommet.
Herlige Gunn, min skjønne nabo som jeg er så glad for å bli bedre kjent med:) lager de fantastiske wallstickers, mange farger, franske,engelske og norske ordtak, samt flotte motiver. Og har du ønske om egne ordtak er det ingen problem for henne å gi deg det.
Anbefaler å ta en tur innom shoppen hennes:)

Gleder meg veldig til å få mine på veggen:))



2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei igjen, ja Gunn er flink. Jeg har bestilt to veggord av henne jeg også, får dem sikkert i neste uke. Jeg får to som er spesialbestilt, spennende.

Angående å linke til innlegg er det veldig enkelt når man kan det, når man ikke kan det er det ikke så lett. Nå skal jeg gi deg oppskriften.

Først lagrer du det bildet som skal brukes på din egen PC, deretter kopierer du adressen til innlegget. Gå til utforming, og legg til gadget på høyresiden, finn kategorien bilde. Lim inn linken du har kopiert der det står Kobling (husk å ta bort først det som står fra før http:// ellers blir det bare krøll) Til slutt legger du inn bildet som du lagret på PCen din. Vips så har du en link. Håper dette var forståelig og at du får det til. :)

Ha en flott lørdag i regnet.

Klem fra Kari

Unknown sa...

Det har du. :) Så flott at du fikk det til.