Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

søndag 9. oktober 2011

Kjøkkenet FØR & ETTER

Hehe må le litt når jeg ser kjøkkenet "FØR".
 Når vi flyttet inn i huset i
2004 var vi vel egentlig litt lei hvitt kjøkkenet etter å hatt det i mange år.
Så raskt ble vi vel enig om ett trehvitt kjøkken, men helledussen det ble jeg
enda fortere lei, ikke hadde vi råd til nytt, så da ble det malt.

Jeg er no ganske fornøyd, ta en titt og se hva dere synes:)
Og er det noen som vet om man kan male gulvfliser??? ;))




Etter ett par dager og 6 liter maling!!
HER HAR VI TATT VEKK OVERSKAPET:)

Gammelt vindu over spisebordet.(Mangler litt lister over skapene)

 Fjernet skapdører under vasken, byttet med gardin:)

 Wallstickers på plass på kjøleskapsdøren:) 

 Selvlagd tallerkenhylle

 Eggene har fått plass i en sil som står på benken:)





1 kommentar:

Mor Inger`s hus sa...

Heisann. Så fint at du liker bloggen min, og jeg kan bare si at det er gjensidig. Har sett gjennom de spennende prosjektene dine, og ser vi har mye til felles. Blir gøy å kunne følge med hverandre framover. Jeg har lagt meg til som følger hos deg, og jeg har også lagt deg til i min bloggliste på siden min.
Ha en fortsatt fin kveld.
Klem fra Inger