Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

tirsdag 24. januar 2012

!!En god dose MALING!!

Hei igjen fra meg <3
Tusen takk for fine kommentarer:)) Her hos oss i Os har det
ENDELIG kommet snø, ikke alle som skjønner hvorfor jeg trives med
det,  er noe fan av kulde.
Men er sååå mye mer å finne på ute med liten og stor,
bare følelsen av at det er lyst ute lenger, og det gir så mye mer energi
i skrotten når det er friskt og fint ute:))


Og så har jeg absolutt bosatt meg i malespannet i helgen,
mannen i huset har funnet ut at han
virkelig skal lage maaange doble stiger ( skal ikke klage
for han har allerede fått solgt 4 stk siden i går).


Det går jo helt fint det, så lenge han lager en til fruen
sin også, ellers må han male de selv, hehe:))

I helgen pusset jeg opp en furusjenk som jeg fant GRATIS
på Finn.no.
Slapp unna MYE pussing, for den var ikke behandlet idet hele tatt.
LIKER:)
Sagde ut "speilene" i dørene og tok i nett.



Litt slitt måtte jeg også ha den og nye porselensknotter <3

Så dette var helgens innsats i interiørverden min.
Når helgen var ferdig, fikk jeg jammen mannen til å dra rundt
i Bergen by, jaa en lang kjøretur.
Først til Skogsvåg for å hente en eldre sminkesjenk,
videre å hente 2 Rokokko stoler, salongbord og noen nye trekk
til spisestolene.
Alt dette måtte jo helst begynnes på med en gang, men klarte
å vente til Mandag, da hev jeg meg rundt rokokko stolen mens
mann begynte på sminkesjenken.

Rokokko ble ferdig i dag, og jeg måtte selvsagt kle
dørene i sjenken med likt stoff. Tenker dette får sin
plass på rommet til minstejenten  en av de neste dagene;)

Sminkesjenken er ikke helt ferdig, denne skal mannen få
ta æren av å ta heelt alene. Den kunne jeg også tenkt å hatt på pikerommet,
men siden det er no litt lite, må det bli elle melle.

Ellers håper jeg på enda mere snø, da blir jeg
...så glad - så glad...
Ha en superfin uke alle sammen.

Klemmer Nina





6 kommentarer:

"En Vintage Drøm" sa...

ååå Så flott!! Likte stoffet i stolen, den røde. Fikk nesten sommerfølelse ;P Så deilig å ha så mye energi! send over litt hit.. det trengs:) dere er kjempeflinke! Beklager at jeg er litt treg, vi skulle jo komme og se på hundene, men det er jo alltid noe som skjer, ikke en eneste stund ledig, før etter legging! Sånn er det! Skal male litt ikveld også, så vi får snakkes! klem

Alt for kropp og sjel sa...

Å det var kjempefint. Likte spesielt stolen. Bare så lekker med det stoffet.
Klem fra Linda

Unknown sa...

Wow skal si dere er flitige. Den stigen var jo knallfin, skulle jammen bestilt en jeg også om jeg hadde visst hvor jeg skulle hatt den. :) Stolen og skjenken ble jo også kjempefine, du er jammen flink.

Klem fra Kari

liven sa...

Kjempefine saker!!
Dere er så flinke atte :o)

Ha en fin dag Nina...og kos deg i snøen!

Anne på landet sa...

Nå sitter jeg her og smiler og oppdaterer meg på bloggen din.
SÅ UTRoILG mye fint og kreativt!
Stigene er jo bare superfine og billig!
Og alle de andre tingene - SÅ fint.
Grunnen til at jeg flirer, er at for en time siden, bar min mann inn en nesten identisk pult som den du har satt netting i dørene på.Fikk den gratis jeg også Jeg har tenkt å gjøre noen lignende som deg, bare med stoff hihi.Nei, dette var kjekk inspirasjon på en trøtt onsdagskveld:o) TAKK TAKK:
Stå på videre og gleder meg til å besøke hagebutikken din en dag :o)

klem fra Anne.

Bente sa...

Så mye fint du lager og maler. De stigene var jo superfine.

Ha en fin dag videre

Klem Bente