Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

torsdag 20. oktober 2011

Nytt fotolerret på veggen

God kveld

Tenke seg til at i Julen 2010 fikk vi gavekort hos eurofoto i julegave,og jammen ble de glemt :(
 men heldigvis fant jeg de for en halvannen uke siden
i en skuff!!?

Heldig for oss gikk de ikke ut før 12.12.11
så da fikk jeg bestilt ett stoort lerret ( 70 x 70 cm) av minste jenten Lisa-Marie.

Nå er det en guttevegg og en jentevegg her hos oss, vel skulle guttene hatt litt større bilder, 
men det kommer etter hvert ( de er ikke så glad for å henge på veggen, enda)



Bildene redigerer jeg selv på photoshop cs4 før jeg sender de videre til lerret;)

Dette var artig å redigere, her står jenten min egentlig midt i stuen med
et digert kjerrehjul:)

Ha en herlig kveld, alle sammen
klemmer

1 kommentar:

Franske drømmer sa...

Så flotte bilder!
Så flink du er!!
Koselig med bilder på lerret.
Vi har noen av dem selv også ;)

Ha en fin kveld!
Klemmer