Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

tirsdag 15. november 2011

En liten kreativ tirsdag.

Hei alle sammen.

Vil først si tuuusen takk for alle koselige kommentarene
dere har gidd på mine innlegg.
Det gjør meg så glad, så glad (",)

I dag har jeg brukt mesteparten av tiden på husarbeid, middag,
lekser med småtrollene og oppussing av en større bokhylle.
Den pusser jeg opp for en veldig hyggelig dame;)

Ellers mellom tørketiden i all malingen har jeg kikket på mange superfine
interiørblogger .

og fått malt ett gammelt vindu.
 har jo kanskje fått gjort litt i dag likevel.




Her er det fiiine putetrekket jeg kjøpte
av Liven. 
Jeg er strålende fornøyd hver gang jeg er innom salgsbloggen
hennes.

Klemmer Nina

2 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

En fin tirsdag har du jo hatt....fått gjort en masse du.Jeg hadde en flott mandag..... som er min fridag
Liven har mye fint for salg

Ha en fin kveld
Klem

Monica sa...

Hei på deg.
Høres ut som en flott tirsdag, og jammen fikk du gjort masse ;)
Har tittet litt nedover på bloggen din, og må si meg mektig imponert! For en energi og kreativitet!!
Ser at mannen din har "røtter" i Arna..., vår lille bygd ;)
Ønsker deg en riktig finfin onsdag, og titter snart innom deg igjen!