Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

fredag 18. november 2011

Mormor og de 8 ungene

God morgen.

Morgendagens innlegg er ikke om interiør, men må bare legge
inn ett lite kort skryte innlegg med foto av mine søte
herlige "barnebarn" hehe. 
Jeg er jo blitt "mormor" sier ungene i huset, og de tanter og onkler :)

Lille Border Collien min, Penny Blue har fått 8 små herlige nøster.


Pappaen er en Australsk Shephard, blue merle/tricolor.
4 gutter og 4 jenter,

Ellers ønsker jeg alle bloggere/lesere en strålende helg,
her i huset skal vi kose oss med disse små:))

Klemmer Nina



1 kommentar:

liven sa...

Gratulerer så mye!!
Det blir travle tider fremover nå da...:o)
Og vet du...jeg var sikker på det var katten din jeg som hadde fått så mange....hihi....tror faktisk ikke jeg har hørt om en katt som har fått så mange engang :o)

ønsker deg en fin helg Nina