Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

tirsdag 1. november 2011

Vintage, blonder og stæsj

Love it, love it.
Ingenting er som å sitte med bordet i nyvasket hus, stearinlys og sjokolade mens
vi putler på med blonder og stæsj:)

Har fått begynt på mor`s personlige julegave, en pyntepute i lin med
bilde av henne sammen med sin storebror og sin ene yngre søster.

Litt tråder her og der, med satser på den blir bra til slutt:)

Måtte jo samtidig pynte kubbelys, fyrstikkesker,
og stryke klare ett par vintagebilder;o)

Jeg synes dette er ideelle julegaver til den som har ALT.


Nå er det tv-titting med eldste jenten før jeg kræsjer på puten;)

Natta.
Klemmer



3 kommentarer:

Franske drømmer sa...

Så mye fint du lager!
Lekkert :-)
Puten blir jo bare helskjønn!

Det er mitt nyttårsforsett- å lære meg å lage egne puter med mitt eget motiv.
Så, jeg ønsker meg symaskin til jul ;)

Ha en fin dag!
Klemmer

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Ååh for en koselig blogg du har da, så masse fint.:o)

Takk for hyggelige ord fra deg, det setter jeg stor pris på. :o)))

Ha en fin kveld videre.

Klem Simone ;o)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
For en nydelig pute :) Og så gøy med personlig bilde da!!
Klem Anette