Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

fredag 27. april 2012

Fredag og nærmer seg vårslepp her på Os,
mye kjekt midt i sentrum, lørdag.

Flinke gutten min skal være med å skate sammen med resten i Switch skateklubb, og vi krysser fingre og tær på at alle ben er hel når han er ferdig:)
Ellers er det marknad i sentrum, alt fra loppis, mat og ablegøyer.
For tiden opplever huset ikke noe særlig fra interiørverden, her går alt i butikk,
mann og barn.
Men har stoore planer til sommern, fju ser frem til det:)

En liten oppdatering hos Hvite fjær & hjerter <3
Fått inn to herlige pikekjoler, venter inn mer, men det var litt
tomt hos Sagen. (Og jeg var litt treg)
 Men nydelig er de som kom, samt en søt poseveske
i cream med englemotiv. Sukk
 Og for noen herlige modeller jeg har, Min lille Lisa Marie
sammen med Theo.
 Nye varer, og verdens beste Nathalie.
De herligste servietter fra Sagen vintage
er kommet.






Nå ser jeg frem til sommer, snikring og forhåpentligvis en bitteliten
hageflekk (?) Får være fornøyd om jeg
får til en liten blomst i potte, hehe.....
Ha en fantastisk dag, og vi håper solen titter innom :))

Nina

Ingen kommentarer: