Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

onsdag 16. mai 2012

Min egen firkløver

En liten rask tur innom bloggverden, 
litt skribling og litt titting.
16. mai og verdens snilleste unge dame er på byen, noe jeg
finner veeeldig skummelt.
Hurra for jenten min, eldste mann(jente,tihi) i min flotteste firkløver
er 19 år i mrg, på selveste nasjonaldagen <3

Mai mnd har vært såå travel at jeg har knapt rukket å sette meg ned
foran maskinen, de få siste timene etter jobb
ønsker jo jeg være med mine små(store) før leggetid,
så går det i husarbeid før det er påan igjen.

4 konfirmasjoner har vi vært igjennom denne mnd,
to av mine yngre søte søsken, hehe ja jeg har så unge søsken.
Så min snille pappa har klart å komme seg gjennom 8 barn i alder fra,,
 eldstemann på 40 - og yngste på 12 år,iiiiik
og selv er han  KUN 59 år. (Litt skryt må han få)

Og ikke nok med det så klarer han å bli OLDEFAR før 60 årsdagen,
min snille gode niese på 19 venter en liten prins i oktober.

Siste mann i søskenflokken min konfirmerer seg om to år.
Samme år som gogutten min,Markus :))

Mine to herlige nieser konfirmerte seg sist Lørdag og Søndag,
herlig mat, utrolig flotte taler, og glade barn i hver krok.

SÅ Nå når maimnd begynner å nå slutten, satser på å være sterkt
tilbake i interiørverden både med pensel, hvitt, hvitt og mitt shabby chic!!

Ønsker dere en strålende feiring og må solen
skinne på dere alle.

1 kommentar:

Im Spiegel sa...

that is really an interesting blog, i follow!