Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

mandag 23. juli 2012

Frem fra glemselen....meg selv...
Nå er det så lenge siden jeg har vært her innpå at jeg hadde glemt hvordan 
å stille inn skriften på midtstilling, hehe.....fant den :))

Det har ikke vært så altfor travelt, men alltid noe som skjer uansett.
Ingen ferie til varmere eller kaldere steder, en kjapp tur til Kvamskogen,
jeg, min kjære mor og tre av mine småtroll.
Og overraskende kom min fine niese med sin kjære opp og ble værende
ett døgn, såå koselig:))
Tre dager der var godt det, mannen tok seg av hjem og butikk..

Når vi kom hjem var jeg ikke sen med å finne frem rulle og maling,
tre fridager var liksom nok..

Siste som ble gjort i helgen, oppussing av to herlige
eldre stoler samt bord hvor toppen er fra en av mine gamle
hagebenker.. Flinke mannen som tok seg av bordet:))

Takoppheng er fra ett salongbord jeg fikk av mamsen min for en
del år siden, opphengene fikk jeg av svogern min for en evig tid siden......tilfelle
jeg noen gang fikk bruk for,sa han :))

Knaggrekke fra benken, selve knaggene er fra butikken.

Ferdig pyntet med lekkert service fra FALBY

Hjemmelaget hårklemmer, også utrolig lekre å feste
på tøyet..
Dette var noe av det hjemmelagde som finnes i butikken.

Mens vi var på fjellet trasket vi rundt i elvene der oppe, på leting
etter runde steiner til mitt kommende bed...
så litt photoshoot måtte vi ha der også!!!!

Theo nyter utsikten, full av nyskjerrighet og lopper
i blodet..


 Elvetun


 Blååååbæææær tur, lille Lisa så full av forventninger til årets
blåbær..

 NEI det ble en bomtur det, laaaangt opp på fjellet så var ikke
bærene modne der enda, hehehe men trim i fin natur fikk vi nok av.

 Photoshoots med mine vakre jenter..

 Ut på tur, alldri sur.....ikke mye av det på fjellet nei... herlig

Herlige Theo, å gå ut til magenivået er mer enn langt
nok synes han :)


 Mine herlige sko, hehe

Dette var en kjapp liten tur innom skriveriet og nå gleder jeg meg til
å bruke kvelden på å titte inn på bloggverden.

Ha en trivelig kveld alle sammen, og tusen takk for fine hilsner på mine
forrige innleg :))

Klem


3 kommentarer:

Japsee sa...

Koselig blogg :) Takk for titten.
Ha en flott mandag.

Mor Inger`s hus sa...

Velkommen tilbake :)
Så mye kreativitet. Det bordet og de stolene er bare rålekre.

:) Inger

liven sa...

Kjempefine saker dere har laget Nina...og koselige bilder fra Kvamskogen :)

ønsker deg fine sommerdager.....gi aldri opp håpet om en deilig sommer :)