Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

lørdag 28. juli 2012

Når huset faller i hodet på oss.....

Du herlige "sommer"....vi har jo sol i dag, ingenting er bedre enn det
for å få min energi opp.
Ikke er jeg vant til arb utenfor huset 6 dager i uken, samt oppussing
av møbler i fritiden....
Glad for at de store og små drar på småturer med svigers og
andre familemedlemmer <3 Tusen takk til de <3
Kan jo ikke annet enn å innrømme at huset faller over hodet på oss.

Takk for min snille mann som tok dagen i dag i butikken, da fikk jeg
fyllt en hel bil med ting og tang som ikke engang
går an å beholde som gjenbruk;))
Vasket hus <3 Det liker jeg faktisk å putle med, om man kan da
hoppe over klesvasken, hehe....(mannens arb i huset).

På kvelden nå skal lille frøkenspøkens rom pusses opp, hun har fra før
en flott jernseng som nå skal byttes ut med en enkel rammemadrass
med dør som sengegavvel.
GLEDER meg:))

Viser litt nytt fra butikken i dette innlegget da ingenting
i huset er verdt å ta bilde av siden det snart faller i hodet på oss, tihi.


Mange nye herlige skilt, som fikk fart på seg...

NYDELIG gulvstake fra Jeanne d`Arc Living i slitt patina...
råflott:))

Denne nydelige lysekronen har jeg veeeldig lyst på:))

 Herlige kremmerhus med lavendel.

 Den perfekte gave til en som har alt:))
Sommerfuglserien til Jeanne d`Arc


Heldige oss som har de lekreste ferskvannsperlene
i smykker, armbånd og ørepynt (sølv)

Ett lite raskt innlegg fra Hvite fjær & hjerter`s verden 
før jeg nå skal springe fra rom til rom.....
Så er det skrekk og gru film m/ pizza på meg og storejenten <3
Ha en strålende helg:))
SOMMERKLEM



Ingen kommentarer: