Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

søndag 5. februar 2012

Skittentøy"sjakt"

God Søndag, snøen daler ned..
Såå lyst og trivelig med snø, godt å våkne mot lysere
dager, men sant skal være sant......å komme ned å til en ryddig 1.etasje
er herlig, helt til du ser at du ikke har støvsugd
på en dag.....når hybelkaninene kommer løpende mot deg,med ører vel og merke.
(Her må no de ha klart å holde seg skjult en stund)
Du føler de smiler og er takknemmelig for at de får "bo" her!!!!
Enten er det viruset på øyet som har gått i hodet på meg, ellers er det
maling, hehe.
Borte vekk er de nå, får ikke bo hos meg!!!!

Vel skrev jeg i går at det ble en stund til skittentøy"sjakten"
på badet skulle være klar, men her tror jeg mannen i huset
er mer ivrig enn det jeg er, den var ferdig igår:))

Nå sitter guttene mine og spiller, Lillemor er hos en venninne,
eldstemann er i besøk, mannen i "snikkerbua" og jeg
pusser opp ett brunt glass-skap.
(Var hvitmalt når det kom i vårt hus)
FRA brun til Shabby chic:))
Skapvinduet er knust av, nettingen er på plass og nå mangler
det bare den lille ekstra finishen.

Ha en superduper Søndag


klemmer

1 kommentar:

liven sa...

Gleder meg til å se nina...og tenker det blir fint!!!