Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

søndag 5. februar 2012

Hvitt og litt Shabby chic

TUSEN takk for fine kommentarer, dere er såå snille:)

Da er jeg ferdig med skapet, dette var hvitmalt når jeg
fikk det i hus, så heldige meg har bare flikket litt, pusset,
byttet glasset med hønsenett og linstoff, tatt 1 tall på døren
og 2 tall på skuffen.
Pusset det litt slitt her og der, er kjempefornøyd.



 Skittentøysluken, helt genialt.
Vinduet og rammen er fra svigers hytte på kvamskogen.
Fant dette i kjelleren deres for noen år siden, og er fra 1953,
 det er såå sjarmerende:))
Veggen skal males på nytt, ganske så stygge merker rundt
vinduet etter ett stort veggskap, men jeg har gooood tid,
så får vi se om mannen har like god tid, hehe.

Nå er det husrydding før deilig middag hos svigers:)
Ønsker dere igjen en fortsatt fin søndag <3
klem

3 kommentarer:

Anne på landet sa...

Skapet ble helt nyyydelig!
Utrolig tøft med nettingen og stoffet og tallet!

Du er en av dem jeg følger som jeg ikke får opp nye innlegg fra, så her var det mye nytt for meg :o)
Må få noen til å hjelpe meg..

Ha en strålende søndag og god middag hos svirgers:o)

Klem fra Anne.

Mor Inger`s hus sa...

Det skapet ble veldig fint. Godt at det er flere som fortsatt liker shabby chick - jeg elsker det, og har noen shabby-planer bare jeg kommer hjem.

Klem Inger

Monica sa...

Hei på deg.
Så nydelig skapet ditt ble!!!
Ønsker deg en riktig fin fin helg ;)
Klem, Monica